Kdo má uši, slyš.

Titanic - jak to skutečně bylo...

11. 7. 2013 18:57

Pamatujete si na Hollywoodský trhák Titanic s Leonardem DiCapriem? No, zas tak úplně pravdivý příběh to nebyl... Vlatně ani trochu ne. To, co si nyní přečtete považuji za pravdivý příběh toho, co se skutečně stalo se slavnou lodí zvanou Titanic. Informace níže není konspirační teorie, ale spíše dobře zdokumentovaný příběh ve světové historii.

Potopení Titanicu byla vždy událost zakrytá velkou dávkou tajemství. Faktory, které nechaly zmizet “nepotopitelnou” loď byly analyzovány po dnes již 100 let. Mnoho lidí věří, že tato plavba byla osudným koncem Titanicu, jiní zase, že velkou roli hrála lehkomyslnost během plavby, zatímco ostatní stále věří, že Titanic byl potopen za mnohem zákeřnějších okolností. Jeho potopení ale ve skutečnosti bylo naplánováno, dobře zpracováno, zorganizováno a následně převyprávěno do dnešní podoby – tak, jak příběh známe dnes.

Za potopením Titanicu byla určitá síla, mocnost - katolický řád jménem Jezuité, kteří mají vykonávat Ježíšovu práci. V tomto případě, se na scéně ukázali zřízenci americké Federální záložny (US Federal Reserve, dále jen Fed). Mluví se o skupině Illuminátů, osvícených jedinců, s plánem Nového světového řádu (New World Order), ve kterém bude nutné zřídit (světovou) federální záložnu. Mnoho lidí vlastně ani neví, co vlastně Fed je. Funguje mimo americký parlament a jeho zákony a má tyto zodpovědnosti:

  • 1. Provádět národní měnovou politiku ovlivňováním měny a platební schopnosti v ekonomice ve snaze maximální zaměstnanosti, stálých cen a moderované dlouhodobé úrokové míry.
  • 2. Dohlížet a regulovat bankovní instituce, aby byla zajištěna bezpečnost a věhlas národního bankovnictví a finančního systému a ochraňovat práva konzumentů.
  • 3. Spravovat stabilitu finančního systému a zabraňovat systémovým rizikům , které na finančních trzích mohou nastat.
  • 4. Provádět finanční služby úschovným institucím, Americkému parlamentu a cizím oficiálním institucím, včetně toho, že hrají hlavní roli v provozování národního výplatního systému.Federal Reserve System
  • Federal Reserve Bank

 

Věří se, že tato Jezuitská společnost byla vytvořena, aby řád mohl půjčovat peníze, mohl utvářet svět a stát se jednou z nejmocnějších organizací na světě. Tady je příběh o tom, jak je Fed s Titanicem spojený.

V roce 1910 se na Jekyll Island na pobřeží Georgie sešlo sedm mužů, aby naplánovali založení Fedu. Nelson Aldrich a Frank Vanderclip reprezentující Rockefellerovské (Illuminátské) finanční království. Henry Davidson, Charles Norton a Benjamin Strong reprezentuje J.P. Morgan (Illuminát). Paul Warburg (Illuminát) reprezentuje Rothsildovu (Illuminátskou) bankovní dynastii v Evropě. Rothshildovi byli Jezuitskými bankéři a měli klíč k bohatství Římsko-katolické církve.

I když byli Morganovi a Rothsildovi v podstatě konkurenti, měli mezi sebou přátelské vztahy. Morganova společnost sídlící v té době v roce 1857 v Londýně byla od krachu zachráněna Bank of England, nad kterou vládl právě Rothshild. Poté se Morgan stal v podstatě Rothshildovým finančním agentem v Americe.

Nástup Rockefellera na scénu Morgana zrovna netěšilo, ale vzájemně se dohodli na stejném cíli, než aby navzájem proti sobě soupeřili. Kromě bankovnictví měl Morgan i jiné zájmy – vlastnil mj. anglickou dopravní společnost White Star Lines.

Ještě než vznikl, měl Fed přesto svou konkurenci; ty, kteří dobře viděli budoucnost toho, kdyby se bankovnictví přesunulo do soukromého sektoru, bez možnosti dohledu parlamentem, do rukou takových lidí, kteří se snažili Fed založit. Bohatí a mocní lidé, kterých se Jezuité chtěli zbavit, ti, kteří jasně prohlašovali, že rozhodně nebudou zastánci systému Fedu, byli pozváni na loď. Tři z těchto nejbohatších a nejdůležitějších lidí byli

  • Benjamin Guggenheim,
  • Isador Strauss, ředitel obchodních domů Macy, největší síti obchodů v té době, a
  • John Jacob Astor, snad nejbohatší muž světa, který byl původním majitelem slavné Empire State Building v New Yorku. Byl dobrým přítelem Nikoly Tesly, považovaného za největšího vynálezce všech dob, financoval jeho vynálezy. Tesla vynalezl např. radar, elektronový mikroskop, bezdrátový přenos dat, rádio, ale především volnou zářivou energii – snad největší objev vůbec. Díky němu lidstvo může získat energii, prakticky zadarmo. Nicméně určití lidé nechtěli a dodnes nechtějí, abychom ji používali, naopak se jim hodí, když jim platíme za drátovou energii, kterou dnes používáme.

Jejich celkové jmění by se dalo spočítat na více než 500 milionů dolarů. Dnes by tato částka dosahovala skoro 11 miliard dolarů. Tito tři muži byli přemluveni a vyzváni, aby se nalodili na onen plovoucí palác. Museli být odstraněni, protože Jezuité věděli, že by své bohatství použili jako opozici k jejich plánu vytvořit Národní rezervní banku, Fed (ač je v názvu slovo národní, stále se jedná o soukromou společnost!!), stejně jako i války, které měli naplánované. Nakonec i objevení volné energie, kterou měl J.J. Astor financovat, mohl být důvodem ke zbavení se „nepohodlných lidí.“

Jejich odstranění muselo být provedeno tak, aby nikdo v žádném případě nikoho nepodezříval z vraždy a už vůbec nepodezříval Jezuity. Titanic byl jejich nástrojem zničení. Aby ještě více zaštítili papežství, nechali nalodit mnoho Irů, Francouzů a italským římsko-katolíků emigrujících do Nového Světa, New Yorku. Byli to lidé, kteří byli nahraditelní. Cestovalo také mnoho protestantů z Belfastu, které Jezuité neměli příliš v lásce. Dokonce i věrní římsko-katolíci byli Jezuity oklamáni.

Mimochodem – kromě zmíněných třech magnátů, cestovalo na lodi na 600 dalších velmi důležitých vlivných lidí – obchodníci, stavitelé, majitelé bank, kteří také kategoricky odmítali zavedení Fedu, privátní centrální banky v Americe.

J. P. Morgan, se na Titanic také měl nalodit, ale na poslední chvíli svou plavbu zrušil. Stejně tak i Lord William James Pirrie, ředitel loděnice, kde se Titanic postavil, jasně na poslední chvíli odmítl vyplout.

Kapitánem lodi byl vybrán muž, který by pro řád a vůli “Boží” udělal cokoliv – kapitán Edward Smith. Docela možná ten nejzkušenější kapitán v té době, Smith navigoval lodě naskrz Atlantikem po 26 let, byl to mistr ledových vod, ve kterých nakonec plul i Titanic. Byl to Jezuita (ne kněz, ne všichni Jezuité jsou kněžími, mohou sloužit skrze své povolání tak, jako Smith sloužil jako námořní kapitán) a pracoval pro J. P. Morgana. Jak zmínil dokument National Geographic z r. 1986 “Tajemství Titanicu” – “kdokoliv mohl být Jezuitou a jeho identita byla přitom neznámá.”

Kapitán Edward Smith

 

Když loď odplouvala z jižní Anglie byl na palubě také Otec Francis Browne. Byl v celém Irsku údajně tím nejmocnějším Jezuitou, a také Jezuitským mistrem Edwarda Smithe, zodpovídá se už „jenom“ Jezuitskému Římskému řádu. (zdroj: Výše zmíněný dokument Tajemství Titanicu navíc říká: „Kněz Francis Browne, který zrovna trávil dovolenou, dojemně fotografoval své spolucestující, většinu z nich na cestě na věčnost. Další den Titanic provedl svou poslední zastávku na pobřeží Queenstownu v Irsku. Tam nabízel uvítání dalším pasažérům, hlavně Irským imigrantům, mířícím do nových domovů v Americe. A tam také, šťastlivec Otec Browne zmizel… Otec Browne zachytil Kapitána Smithe vykukujícího z kapitánského můstku na pokraji svého osudu.“ (také wikipedia.com zde, nebo zde - poslední známou fotografii kpt. Smithe měl udělat Browne)

 

To je Jezuitská nátura se vším všudy. Provinční Otec Francis Browne se naloďuje na Titanic, fotí si oběti, velmi pravděpodobně také informuje Kapitána ohledně jeho přísahy Jezuitům, naposledy mu dává instrukce a následující ráno zamává na rozloučenou. Vzpomeňme přísahu, kterou musí složit kdokoliv, aby se stal součástí Jezuitského řádu: „Budu se považovat za mrtvolu, bez jakékoliv inteligence, jako malý krucifix, který se otáčí bezjakéhokoliv odporu podle vůle toho, kdo jej drží jako hůl v rukách starého muže, který ji používá, jak uzná za vhodné, a jak mu to nejlépe vyhovuje.“ — R. W. Thompson, The Footprints of the Jesuits, Hunt and Eaton, p. 54.

Když někdo složí tuto Jezuitskou přísahu, je vázán ke svému mistrovi do dne své smrti. Edward Smith se stal mužem bez jakékoliv inteligence. Provedl by jakýkoliv čin, který by mu Řád nakázal. Od Edwarda Smithe byla očekávána mučednická smrt. Tomu ostatně nasvědčovalo jeho chování, když se nocí, kdy nesvítil měsíc, řítil plnou rychlostí mezi obrovskými ledovci.

Potřeboval Edward Smith varování? Ne, cestoval v těchto vodách, jak už bylo řečeno po 26 let. Věděl, že na určitých místech jsou ledovce. Ale ani osm varování jej nezastavilo před svou Jezuitskou přísahou a nařízením Titanic potopit.

Absurdita varování veterána kapitána Smithe v osudnou tragickou noc Titanicu, aby svou loď zpomalil je mírně řečeno směšná. Fakt, že Smith nevyslyšel a nedbal varování je šílený. Jeho oddanost svému „bohu“ byla nade vše a nic jej nemohlo odradit. Historici jeho poslední plavbu, ale hlavně celkovou vizáž, popisují jako velmi tragickou. Když bylo na čase, aby dal rozkaz k nalodění na záchranné čluny, Smith stále váhal a až jeden z jeho pomocníků jej v podstatě přinutil tento rozkaz vydat. Smithovy legendární vůdcovské vlastnosti se zdály být ty tam; byl až nápadně nerozhodný a neobvykle ostražitý. Je to obraz kapitána, který má mnohaleté zkušenosti, nebo člověka, který se ve své mysli nemůže rozhodnout, zda má poslechnout příkaz svého mistra, který mu řekl, ať loď potopí?

Co se stalo s Otcem Brownem? Jeho fotografická sbírka obsahuje jediný snímek Titanicu, když vyplouval z Southamptonu v Anglii (zde). V letech 1911 – 1916 studoval teologii v Milltown Parku v Dublinu. Během této doby mu jeho strýc Robert (Biskup v Cloynu) poslal neobvyklý dárek: lístek na první plavbu Titanicu – ze Southamptonu do Cherbourgu a poté do Queenstownu u Corku v Irsku. Nicméně jeho sbírka fotografií se objevila v novinách po celém světě. Byl to on, kdo naposledy vyfotil kapitána Smithe.

V Katolickém Irsku se Otec Browne stal skoro svatým, k dostání byli i památeční známky

 

Žena Johna Jacoba Astora se dostala na záchranný člun a na rozdíl od svého muže přežila. Jak známo, na lodi nebyl dostatečný počet těchto člunů a mnoho z nich byly zaplněny jen z poloviny ženami a dětmi. Posádka údajně nebyla cvičena na spouštění člunů – také proto se záchranné práce komplikovaly.

Méně známý fakt: světelné pistole na Titanicu střílely pouze bílé světlice. Červené byly (a stále jsou) používány pro první pomoc. Jiné barvy byly používány pro identifikaci (bílá=white=White Star Line). Když se Titanic potápěl, posádka vystřelila z bílých světelných pistolí. Loď Californian a jiné viděli bílé světlice, ale nijak se jimi nezabývali. V jedné chvíli byl Californian od postiženého Titanicu v blízkosti 6 mil (asi 10km).

Podle jiných zdrojů, schránka obsahujíce tuto pistol, byla z Titanicu odebrána jedním z členů posádky v onu osudnou noc. Schránka obsahovala… jednu nepoužitou světelnou pistoli. Loď, která nakonec připlula na pomoc jako první – Carpathia a zachránila přeživší ze člunů, byla v 1. Světové válce bombardována a sama se pak také potopila.

Když se Titanic potápěl, zhavarovaly postupně všechny energetické generátory. V tom okamžiku se zápasící cestující ocitli v černočerné tmě, neboť tu noc nastal vyjímečný úkaz - vůbec nesvítil měsíc. K potopení došlo v tzv. "čarodějnické hodině", tj. v noci po 12 hod. (je to v podstatě 13. hodina, doba, kdy okultisté velmi rádi provádí své rituální či jiné obřady).

Další fakta:

  • Přeživší členové posádky byly po návratu do Anglie drženi v malých boudách a přísahali mlčení – proč, kdyby se nic záludného nestalo?
  • Asi třetina kotelníků vypověděla službu ještě před vyplutím uprostřed velké stávky, v době, kdy každý potřeboval práci.

Smithova dřívější zkušenost s Olympicem

Začátkem roku 1911 byl kapitán Smith jako zkušený námořník pověřen řídit novou loď Olympic, která v té době byla tou největší. V září 1911 se Smithem na palubě Olympic kolidoval s britskou válečnou lodí Hawke. Tato kolize zapříčinila zatopení dvou komor a zkroucení jednoho lodního šroubu. Námořní vyšetřovací služba ovšem viníkem určila Olympic, neboť prý kvůli jeho velikosti způsobil velký sací efekt, což vhodilo Hawk přímo ke straně Olympicu.

Olympic se nějak dopotácel zpět do Belfastu, aby jej mohli opravit. Jeho prostoj byl ale pro White Star Line katastrofou. Loď musela být uvedena do provozu co nejrychleji to šlo. Aby tak učinili, musela loděnice Harland and Wolff, která také stavěla Titanic, musela vzít nějaké části z Titanicu, aby Olympic mohli opravit.

Olympic se vrátil do služby v únoru 1912, ale hned nato ztratil vrtulový list. Znovu se vrátil na opravu do Belfastu a znovu byl Titanic použit na náhradní díly. Tato oprava pozdržela první cestu Titanicu, namísto 20. března vyplul 10. dubna 1912.

Titanic a Olympic při své stavbě v docích White Star Lines v Belfastu

Titanic tedy za zvuku hlasitých fanfár nakonec vyplul ze Southamptonu v Anglii 10. dubna v pravé poledne, aby tak započal svou cestu do New York City. Ovšem téměř okamžitě nastal skoro ten samý problém, který zažil Smith na palubě Olympicu, když kolidoval s Hawkem. Když totiž plul okolo jiné menší kotvící lodě New York, která byla ještě uvázaná řetězy, Titanic způsobil přisátí a to způsobilo, že se New York odtrhl a přehoupl se k Titanicu. Kapitán Smith byl znovu na palubě, nicméně v tomto případě jeho rychlá reakce zabránila větší kolizi.

________________________________________

Všichni tři muži, kteří oponovali Fedu během potopení Titanicu 14. dubna 1912, zemřeli. V roce 1913, 20 měsíců od potopení, Illuminátští bankéři oficiálně vytvořili Federální záložnu, od té doby Američané platí daně. Ostatně J. P. Morgan na založení Fedu použil mj. také peníze z pojistky z potopení Titanicu. Zkrátka použil krvavé peníze, obětované za všechny, kteří byli na lodi obětováni.

Dnes se v Americe platí daň

J. F. Kennedy se později chtěl Fedu zbavit a vrátit se k „původním“ penězům. Byl zavražděn.

Prorocký román

Román „Vrak Titánu“ z r. 1898 od Morgana Robertsona, detailně popsal potopení nepotopitelné lodi, největší ve své době. Tato vysněná loď s názvem Titan se ve vodách Severního Atlantiku během dubna srazila s ledovcem, což vedlo k velkým ztrátám na životech, protože loď nesla jen velmi málo záchranných člunů. O čtrnáct let později s prazvláštní podobností se skutečná loď Titanic v dubnu srazí s ledovcem… Navíc obě lodě byly technicky velmi podobné. Autor knihy tvrdil, že byl jasnovidec a inspirací pro jeho příběh byly jeho nadpřirozené schopnosti.

Potopil se ale Titanic vůbec kvůli ledovci?

I tato otázka zůstává nezodpovězena. Někteří totiž tvrdí, že led nemůže ani při silném nárazu udělat díru do několika vrstev pláten zesíleného ocele. Zároveň vyvstávají pochybnosti o tom, jestli se vůbec potopil Titanic a ne jeho sesterská loď Olympic – jako výplatní pojistná událost by se to totiž hodilo mnohem lépe. Někteří výzkumníci a historici také tvrdí, že na vraku lodi byly nalezeny díry, které v žádném případě nemohl udělat ledovec, spíše prý bomby nebo torpéda.

Byl to útok zevnitř (??)

 

Závěr

Mocní tohoto světa použijí veškerou svou sílu a moc pro to, aby dosáhli svých cílů. Jako nástroj používají i média, aby ošálili zbytek světa a svedli jej na svou stranu. Konspirační teorie se jeví jako smyšlené historky a je jen málo lidí, kteří se nebojí podívat se pravdě do očí i za tu cenu, že je bude společnost považovat za slabomyslné.

Bůh Vám v tom pomáhej.

 

Sdílet

Komentáře

climax Browna nazývá "Otcem" National Geographic, je mi líto, pokud podávají mylné informace. Co se týče záchranných vest - beru zpět - pravděpodobně byly na tu dobu vytvořeny z kvalitního materiálu, nicméně když už plavete v černém, mrazivém oceánu, moc šancí na přežití nemáte, navíc tyto vesty často při pádu do vody způsobily zlomení krku a okamžitou smrt. Ale to asi víte. Co se týče děr na samotném Titanicu - je to jen jedna z možností.... Titanic zůstane zaplněn spekulacemi, vždy bude fascinovat mnoho lidí, přestože úplnou a naprostou pravdu se nemusíme dozvědět.

Martin0703 Ale tie záchranné vesty slúžili len na udržanie človeka na hladine pokiaľ nedorazí záchrana. To že bolo príčinou smrti podchladenie, je vec druhá, za to vesty nemohli. K tým dieram - jedna z možností? Akých možností? Ďalších z radu vymyslených fantasmagórií a konšpiračných teorií bez akéhokoľvek dôkazu a vedomím zavádzaním a skresľovaním udalostí tak ako sa stali? Máte pravdu, že Titanic ostane zaplnený špekuláciami. Avšak špekuláciami iného rázu a charakteru - spomeňme napríklad okolnosti spojené s loďami Californian a Mount Temple, ktoré môžu byť toho príkladom. Čo sa však týka nárazu a potopenia, tam je to jednoducho jasné, nech sa proti tomu prieči akákoľvek osobitná predstava jedinca o realite. Titanic narazil do ľadovca a po dvoch hodinách a štyridsiatich minutách sa potopil.

Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.

Autor blogu Grafická šablona signály.cz